יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

TISSOT PRS 516 HERITAGE

כל שנה לקראת התערוכה של BASEL הרשת שוקקת חיים,
כולם מדברים על מה יהיה בתערוכה,
היצרנים מנצלים את ההזדמנות ומפרסמים בטרום בכורה את השעונים בתקווה לייצר BUZZ,
והחובבים מתכננים את הביקור בתערוכה ובדוכנים בהתאם.


במהלך השבועות שקדמו לתערוכה השנה, היה נציג מ TISSOT אוסטרליה שכל הזמן דאג "להדליף" לרשת את השעונים שיופיעו בבכורה עולמית בתערוכה.
אחד השעונים היה הוצאה מחודשת של  PRS 516 משנות ה 60.


לגבי ה PRS, מדובר בשעון מאוד מצליח שרץ כבר עשרות שנים ב TISSOT, ונחשב להיות חביב הקהל.
אך מביני העניין בעיקר מהלהלים את העיצוב הקודם של השעון משנות ה 60, שהיה קצת פחות מצועצע ויותר מסוקס.


האמת, שגם אני מחבב יותר את העיצוב של שנות ה 60, וברגע שראיתי את השעון הזה התאהבתי.
מאותו רגע אני מחפש אותו, וכאילו בלעה אותו האדמה.


ופתאום ביום שיש אחד על דפי ה Facebook של TISSOT מופיעה תמונה.
פרסום קצר וזהו.
אין פרטים, אין מידע נוסף.
רץ לאתר של TISSOT, וגם שם, כלום.


מיד טלפון ליונתן מרולטיים.
 יונתן מחפש, ואחרי שבוע חוזר עם המידע הבא.


ועכישו לשעון, וקצת השווה בין ההוצאה המחודשת לאחיו המודרני, שימכר במקביל:


וזה אחיו המודרני
ההבדלים הבולטים שקופצים לעין הם (לצורך העניין, אני אקרא להוצאה המחודשת - הדגם הישן):
- בדגם הישן וויתרו על ה BEZEL החיצוני עם הספרות
- בישן המחוגים מסתיימים בצורה ישירה, ללא המצביע הקטן
- הלוגו והאותיות בישן שוחזרו כמו שהיה במקור בשנות ה 60
-והרצועה עם החורים (האמת, אין לי מילים, למות עליה).


פשוט יפה כל כך לראות קלסיקה חוזרת לחיים.


אני אישית חושב שהשעון הזה (ההוצאה המחודשת) פשוט מדהים.
אני אוהב אותו בכל כך הרבה רמות.
תסתכלו על הגב שלו, איך הם מיקמו הגה של מכונית מרוץ (כמו בכל ה 516 החדשים).


שעון כזה הוא בהחלט שילוב של ישן עם חדש, ובעיקר המיטב משניהם.


את השעון הזה אני אישית באמת הייתי קונה, ועכשיו.


אלעד



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה