יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

שעוני SEIKO SPORTURA 2011

ידידי שלום,

והפעם SCOOP .

כן לא להאמין, גם אני לא האמנתי למה שקיבלתי בדואר אתמול.

אז כך, פניתי לאוםטיים שמייצגים בישראל את SEIKO וביקשתי רשות לפרסם בבלוג שלי פוסטים על SEIKO.
הם, העבירו אותי למשרד שמטפל ביחסי הציבור של החברה, שהיו יותר ממקסימים והעבירו לי מידע על שעוני SEIKO SPORTURA 2011.

עכשיו, אני חולה על SEIKO, ואת זה את יודעים, ובהתאם עקבתי אחרי מה ש SEIKO הציגו בתערוכה בבאזל השנה.
ולכן, ראיתי את הכותרת של הדואר, והתחלתי לפהק, ואז...פתחתי את הקובץ...ובפנים ממתין לי SEIKO יפהפה שאני חושב שעד היום לא ממש פורסם קיומו בצורה רבה, וחבל.

אז חברים יקרים, ללא עיכובים נוספים קבלו את ה SEIKO SRK025P1

מדובר על שעון יפהפה עם רצועת גומי, ומנגנון QUARTZ.
עכשיו מה שמעניין זה ש SEIKO חוזרת למקורות של השעונים הידיניים שבהם השניות היו בלוח משנה קטן, בחלק התחתון של השעון, עיצוב שהיה מאוד פופולרי גם ב SEIKO בשנות ה 70.
המחוגים בצורת חרב שמאוד מזכירים את ה ANANTA היוקרתי של SEIKO, זכוכית השעון היא SAPHIRE, והשעון אטום ל 100 מטר צלילה.
ניתן להשיג את השעון ב 3 אופציות שונות של רצועות- גומי, מתכת, ועור.
לדעתי גומי פשוט מושלם למזג האויר החם שלנו, ואין ספק שיחזיק מעמד יותר זמן, וגם יהיה יותר נעים לענוד.
בנוסף, יש 2 מגינים שחורים מעל ומתכת לכתר, שנראים כאילו שהם לחצנים, אבל למעשה מטרתם היא רק להגן על הכתר.

כל שהשעון הזה, לדעתי מחזיר את ה SPORTURA למקורות של שעונים ספורטיבים (למרות שהם עדין משאירים את ארבעת ברגי האלן מסביב, שלדעתי מיותרים, ואכן שמחתי מאוד לראות שברוב הדגמים החדשים הם ירדו).

בכל אופן השעון הזה הוא ללא ספק:
פשוט
קלאסי
ויפה.

ויש גם את אחיו הבכור שהוא ה CHRONOGRAPH עם מעורר ה SEIKO SNAE07P1
בשעון הזה, SEIKO וויתרו על מחוגים בצרות חרב שממשיך מעבר למרכז, וחבל.



עכשיו, אין לי מידע נוסף על השעונים האלה, רק שהם יגיעו מאוד בקרוב לישראל.
ושמחירים הרישמי יהיה 3200 שקלים חדשים.

אז כרגיל,
תהנו,

אלעד

תגובה 1:

  1. שלום, אלעד,
    אני מבין שאתה מתמצא בשעוני סייקו רציתי לדעת אם אתה יכול לייעץ לי על הסייקו קינטיק שעון שהיה לי אותו בעבר. הבעיה שכמה גולשים המליצו דווקא לא לקנות את הקינטיק בגלל שהוא עלול פשוט לא לעבוד/ להטעין אחרי זמן מה שנה, שנתיים

    השבמחק